نقد و بررسی کریر کودی رودز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نقد و بررسی کریر کودی رودز
نوشته شده در یک شنبه 6 دی 1394
بازدید : 334
نویسنده : صادق

» مقدمه :

کشتی گیر کودی رودز ، از همان ابتدا بدست کاربر Kamyab مدیریت شده و نزدیک به 2 سال به طور کامل و پشت هم فعالیت داشته. کودی رودز در طول کریر خود جنجال ها ، ماجراها و استوری های با کیفیتی به جای گذاشته که در این مقاله به بررسی همگی آنها می پردازیم.

» شروع فعالیت / پیام به کاربران

از همان ابتدا ، کودی رودز شروع با انگیزه و آینده نگری زیادی داشت. اولین فعالیت او زمانی بود که به تمام کاربران حاضر در وب به خصوص آندرتیکر پیام ارسال کرد و از همه آنها برای کمک در مسابقه اش برای پیروزی درخواست کرد. کودی رودز به 10 ها کاربر پیام داد و از آنها خواست تا در اولین مسابقه پیش رو به او کمک کنند اما اتفاقاتی که در واقعیت افتاد این بود که همه آن 10 کاربر 300 سکه خرج کردند و همگی نه تنها به کودی رودز در آن مسابقه کمک نکردند بلکه علیه او دخالت کرده و باعث باخت و مصدومیت او شدند.

» اولین استوری با اون بورن / لقب مغز خور

اولین پی پر ویویی که کودی رودز در آن حضور پیدا کرد ، پی پر ویو سوروایورسریس 1 بود که در اولین استوری خود مقابل اون بورن سر بلند بیرون آمد. مسابقه او با اون بورن به صورت معمولی بود و جز اولین مسابقه آن پی پر ویو نیز محسوب می شد. همان اوایل بود که این کاربر بدلیل شوق و انگیزه زیاد در مجازی ، در ریدکال و یا جاهای دیگه ساعت ها با کاربران صحبت می کرد و جملات سرسام آوری مانند صادددددددددددددددددق =| زووووود بااااااااش =| به زبان می آورد که ریدم تو قبرت الان یادم اومد حالم گرفته شد مغز مارو به گ* دادی

» استوری با مسترمکمن / دلیل شروع این استوری

بدلیل مغز خوری و پافشاری بیش از حد این کاربر ، مدیریت وب به تنگ امد و برای بیرون انداختن او از مجازی برنامه چید.بنابراین مسابقه ای در تی ال سی بین مدیریت مجازی و کودی رودز به ثبت رسید که این مسابقه 2 شرط داشت. در صورت پیروزی کودی رودز ، او صاحب 10000 سکه می شود و در صورت پیروزی مسترمکمن ، کودی رودز اخراج خواهد شد. در نهایت در پی پر ویو تی ال سی ، زمانی که کودی رودز به پیروزی نزدیک بود ، چراغ های سالن خاموش شد و پس از روشن شدن کودی رودز پین شد . در نهایت کودی رودز کریرش به اتمام رسید اما این پایان کار نبود. مغز خوری این کاربر سه برابر شد و مدیریت وب به گوه خوردن افتاد. بنابراین مجدد برنامه ای چید تا کودی رودز را برگرداند و از دست او خلاص شود.

» استوری با دشیلد برای بازگشت

 

بدلیل اینکه رومن رینز و سث رولینز در رویال رامبل با رندی اورتون و بیگشو مسابقه داشتند ، قرار شد که کودی رودز و گلداست در شوء اسمکدان مقاب دشیلد قرار بگیرند و در صورت پیروزی ، هردو به کمپانی بازگردانده شوند. در نهایت کودی رودز با انجام فینیشر روی دین امبروز ، موفق به شکست دشیلد شد و مجدد به کمپانی بازگشت.

پس از بازگشت ، کار تیمی کودی رودز و گلداشت شروع شد و آنها هدف خود را برای مقابله با دشیلد ادامه دادند چون بعدها مشخص شد زمان خاموش شدن چراغ ها در تی ال سی ، دشیلد بوده که به کودی رودز حمله کرده. بنابراین استوری کودی رودز و گلداست با رومن رینز و سث رولینز ادامه پیدا کرد و مسابقه آنها برای الیمینیشن چمبر سر کمربندهای تگ تیم به ثبت رسید. در نهایت در این مسابقه ، کودی رودز و گلداست شکست خوردند و این مسابقه را واگذار کردند.

» استوری با گلداست

پس از باختی که کودی رودز و گلداست در الیمینیشن چمبر مقابل دشیلد داشتند ؛ درگیری آنها شروع شد و شروع کننده درگیری کودی رودز بود. بنابراین کودی رودز در یک چهره هیل به برادر خود خیانت کرد و استوری آنها برای رسلمنیا 1 رقم خورد. در نهایت کودی رودز در رسلمنیا 1 مقابل برادر خود سربلند بیرون آمد و با انجام دومین فینیشر از سد او گذشت و در بزرگترین پی پر ویو سال ، پیروز میدان شد.

» عضویت در نکــسز / اولین قهرمانی !

پس از رسلمنیا ، همچنان شخصیت هیل کودی رودز ادامه داشت و او به تیم 9 نفره نکسز پیوست. کودی رودز به عنوان زیردست سی ام پانک ، موفقیت های خیلی زیادی کسب کرد. سی ام پانک ، اهمیت ویژه ای به رودز می داد بنابراین نکسز یک استوری برای کودی رودز در نظر گرفت تا او بتواند قهرمان جدید کمربندهای درجه 2 شود. بنابراین استوری کودی رودز و اون بورن باز هم این بار برای پی بک رقم خورد. در این مسابقه ، کودی رودز بدون کمک نکسز موفق به شکست اون بورن شد و هم زمان قهرمان کمربند بین قاره ای و ایالات متحده شد.

پس از شکست اون بورن ، نکسز سعی کرد روی هیل شدن کودی رودز بیشتر پافشاری کند. بنابراین او را مجدد با برادر خود درگیر کردند و مسابقه کودی رودز و گلداست در مانی این د بنک سر کمربندهای درجه 2 به ثبت رسید که این بار بازهم کودی رودز موفق به شکست گلداست شد و از کمربندهای خود دفاع کرد.

» اختلاف با نکسز

بعد از مانی این د بنک و پایان استوری با گلداست ، کودی رودز درخواست مقام بالاتری در نکسز کرد. بنابراین او به سی ام پانک اعتراض کرد و از او خواست تا ریاست دست خودش باشد. اینجا شروع اختلافات کودی رودز با سی ام پانک بود و ابتدا درگیری کوچکی بین پانک و رودز پیش آمد. در نهایت ، در شوء اسمکدان قرار شد که سی ام پانک جشنی بگیرد و در آن جشن ، کودی رودز را به عنوان رئیس نکسز معرفی کند. اما وقتی کودی رودز در جشن حاضر شد ، همه چیز برعکس شد و برادر فیس او ، تبدیل به یک کشتی گیر هیل شد و این بار او به کودی رودز به دستور نکسز خیانت کرد. نکسز به شدت کودی رودز را مصدوم و او را از این گروه بیرون کردند.

بدلیل این مصدومیت ، کمربندها از کودی رودز گرفته شد و کودی رودز نزدیک به 2 ماه از مسابقات دور بود. پس از 2 ماه کودی رودز مجدد به میادین بازگشت اما بدلیل اینکه تنها بود و گروه نکسز 7 عضو داشت ، نتوانست از پس آنها بربیاید و نتوانست از تیم نکسز انتقام بگیرد. اما با این حال ، وی استوری اش را با برادرش ادامه داد. در سامرسلم ، یک مسابقه 3 نفره بین زک رایدر ، کودی رودز و گلداست سر کمربندهای درجه 2 شکل گرفت و گلداست در این مسابقه پیروز شد و کمربندها را تصاحب کرد.

پس از 1 ماه ، گلداست کمربندش را به بد نیوز برت واگذار کرد و پس از باخت ، به نکسز اعتراض کرد که چرا انها به او برای پیروزی کمک نکردند. نکسز نیز ، به مدت 2 ماه گلداست را مصدوم کرد و کودی رودز و گلداست هردو در این 2 ماه غایب بودند.

» صلح دوباره با گلداست / قهرمانی کمربند تگ تیم

پس از اینکه نکسز هم گلداست و هم کودی رودز را از خود رانده بود ، آنها برای خود تیم رودز فمیلی را تشکیل دادند و برای کسب کمربند تگ تیم تلاش کردند. بنابراین اولین استوری انها با صاحبان تگ تیم یعنی راب ون دم و بیگشو آغاز شد که در اولین پی پر ویو ( تی ال سی 2 ) موفق به شکست آنها شدند و قهرمانان جدید کمربند تگ تیم شدند. استوری آنها با راب ون دم و بیگشو ادامه پیدا کرد و آنها در رویال رامبل 2 نیز مقابل هم قرار گرفتند اما این بار هم کودی رودز و گلداست سربلند بیرون آمدند و از کمربند خود دفاع کردند.

راب ون دم و بیگشو دست بردار نبودند و طی اتفاقاتی قرار شد که مسابقه برای بار سوم هم برگزار شود و این در حالی بود که کودی رودز و گلداست استوری خود را 0-2 با راب ون دم و بیگشو تمام کرده بودند اما مجدد این مسابقه در الیمینیشن چمبر 2 نیز به ثبت رسید که این بار کودی رودز و گلداشت شکست خوردند و کمربندهای خود را به راب ون دم و بیگشو واگذار کردند.

» کشتن بوگیمن در رسلمنیا

پس از اینکه کودی رودز و گلداست کمربندهای خود را از دست داده بودند ، ناخواسته استوری آنها با بوگیمن که تازه به کمپانی بازگشته بود آغاز شد و این استوری در همان ابتدا آنقدر خشن بود که یک مسابقه عجیب به عنوان مسابقه مرگ در رسلمنیا به ثبت رسید و قانون مسابقه این بود که از بین بوگیمن ، کودی رودز و گلداست یک نفر باید کشته شود وگرنه مسابقه به اتمام نخواهد رسید. بوگیمن در یک مسابقه Handicap مقابل کودی رودز و گلداست قرار گرفت که تا مرز پیروزی پیش رفت و زمانی که نزدیک بود کودی رودز رو به قتل برسونه ، داستی رودز به رینگ آمد و مانع این کار شد و در نهایت کودی رودز با ریختن کرم بیش از حد در دهان بوگیمن ، او را به قتل رساند و بار دیگر در رسلمنیا سربلند بیرون آمد.

» تبدیل کودی رودز درجه 2 به درجه 1

و حالا پس از 1 سال و نیم تلاش در کمپانی مجازی سرور 1 ، کودی رودز از یک کشتی گیر درجه 2 به یک کشتی گیر درجه 1 ارتقا پیدا کرد و اولین هدف خود را برای کسب کمربند سنگین وزن جهان شروع کرد. بنابراین کودی رودز در یک مسابقه لدر مچ 6 نفره اسمکدان برای کسب چمدان مانی این د بنک ، حضور پیدا کرد. 

» مستر مانی این د بنک اسمکدان

در این مسابقه که 95% آرا هم به نفع پیروزی کودی رودز بود ، کودی رودز برنده بیرون آمد و صاحب جدید چمدان مانی این د بنک اسمکدان شد. حالا کودی رودز برای کش کردن این چمدان و کسب کمربند درجه 1 کمپانی لحظه شماری می کرد تا اینکه یک مانع متفاوت جلوی کودی رودز سبز شد و آن رومن رینز بود. رومن رینز در آن دوره کسی بود که برای سی ام پانک کار می کرد و حتی موفق به شکست جان سینا نیز شده بود. بنابراین ، کودی رودز برای اولین بار ، مقابل سخت ترین حریف در کریرش قرار گرفت و یک مسابقه سخت در سوروایورسریس بین او و رینز سر چمدان به ثبت رسید. اما کودی رودز اعتماد به نفس بالایی داشت و به پیروزی خود در سوروایورسریس امیدوار بود.

سوروایورسریس برگزار شد و او مقابل رومن رینز قرار گرفت اما کودی رودز از پس رومن رینز بر نیامد و هنوز به اندازه کافی تجربه مسابقه با کشتی گیران درجه 1 را نداشت. در نهایت کودی رودز به باخت در سوروایوسریس نزدیک بود که هم تیمی سابق رومن رینز ، علیه او دخالت کرد و باعث پیروزی کودی رودز شد. بنابراین کودی رودز از چمدانش دفاع کرد و حالا بازهم برای کش کردن این چمدان لحظه شماری می کرد تا اینکه دومین مانع او ، یعنی مارک هنری نیز جلوی راه او سبز شد !
 

 

» اخراج کودی رودز و پایان کریر او

پس از شکست رومن رینز ، کودی رودز در سخت ترین لحظات کریرش قرار گرفته بود. او از سد رومن رینز گذشت اما حالا مارک هنری جلوی او قرار گرفت. دلیل شروع استوری او با مارک هنری ، تریپل ایچ بود. 1 ماه بود که از بازگشت تریپل ایچ به کمپانی و کسب ریاست دوباره گذشته بود که تریپل ایچ ماجرای تی ال سی 2 ( زمانی که کودی رودز علیه اچ دخالت کرده بود ) را یادآوری کرد و برای انتقام از کودی رودز آماده شد. تریپل ایچ ابتدا قصد اخراج او را نداشت و فقط تصمیم داشت چمدان اسمکدان را از او بگیرد و به مارک هنری بسپارد. بنابراین یک مسابقه بین کودی رودز و مارک هنری در شوء راء ترتیب داد تا هنری چمدان را از کودی رودز بگیرد. در این مسابقه مارک هنری موفق به شکست کودی رودز شد اما ایراد این مسابقه آنجا بود که سر چمدان بودن آن اعلام نشده بود. بنابراین ، هنری در این مسابقه سربلند بیرون آمد اما چمدانی تصاحب نکرد و کودی رودز همچنان صاحب چمدان بود.

تریپل ایچ ، دست بردار نبود و برای راء هفته بعد نیز مجدد مسابقه مارک هنری و کودی رودز را ثبت کرد و رسما اعلام کرد که این مسابقه سر چمدان مانی این د بنک اسمکدان است.

 

در این مسابقه ، سی ام پانک و جان سینا علیه مارک هنری ، رایبک و کین دخالت کردند و مانع باخت کودی رودز شدند.بنابراین کودی رودز با کمک پانک و سینا مارک هنری را شکست داد و از چمدان خود مقابل او دفاع کرد. اما تریپل ایچ بازهم دست بردار نبود و هرطور شده تصمیم داشت تا انتقام ماجرای تی ال سی را بگیرد. بنابراین مسابقه رودز و هنری را برای بار سوم در راء هفته بعد به ثبت رساند که این مسابقه ، بر سر چمدان نبود بلکه بر سر کریر کودی رودز بود. 

در این مسابقه ، مارک هنری موفق به شکست کودی رودز شد و کریر کودی رودز با دستور تریپل ایچ به اتمام رسید و پرافتخارترین کشتی گیر درجه 2 کمپانی ، برای همیشه اخراج شد. و 1 هفته بعد ، کریر سی ام پانک نیز در سامرسلم به اتمام رسید.

Thank You Kamy And Thank You For Play In The Myppv



:: برچسب‌ها: نقد و بررسی کریر کودی رودز , کودی رودز , کریر کودی رودز , عکس های کودی رودز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.